Jarenlange ervaring | Focus op rendement | Geen vaste contracten | Vele klanten gingen u voor

Call tracking

Call tracking (meten van telefoonverkeer)

Het is belangrijk om de resultaten van uw online inspanningen te monitoren. Met programma’s als Google analytics en Google search console krijgt u gemakkelijk inzicht in wat er gebeurt op de website. U kunt precies zien wanneer er bijvoorbeeld een online aankoop of een contactformulier wordt ingevuld. U kunt ook zien hoe vaak en wanneer er naar de contactpagina gegaan wordt. U kunt alleen niet zien wanneer er gebeld wordt.

U krijgt uitstekend inzicht in het gedrag van uw klanten als u naast web analytics ook het telefoongedrag meet. Zo kunt u precies zien wanneer er gebeld wordt naar uw bedrijf. Met Google Adwords link kunt u ook zien met welk woord u telefoonverkeer krijgt. U kunt uw online investeringen dus nog beter verantwoorden.

Voordelen van call tracking:

• Inzichtelijk wanneer er gebeld wordt. Dit is belangrijk omdat ruim de meerderheid van conversies bij dienstverlenende bedrijven telefoonverkeer is.
• U kunt uw marketinginspanningen nog beter meten. Niet alleen met leads maar ook met telefoonverkeer.
• Drie keer zoveel converterende woorden inzichtelijk.

Geïnteresseerd om te zien hoe vaak er gebeld wordt naar u? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.