Jarenlange ervaring | Focus op rendement | Geen vaste contracten | Vele klanten gingen u voor

Display advertising

Display advertising

speelt een cruciale rol in de marketing mix. U kunt display marketing inzetten om meer leads/sales te genereren maar u kunt het ook zeker inzetten om uw merk te promoten. Display marketing wordt ook vaak bannering genoemd omdat er nu éénmaal vaak banners bij komen kijken. Het is een relatief goedkope manier om uw merk onder de aandacht te brengen. U heeft zelf de kosten in de hand en ziet precies het rendement. Dit in tegenstelling tot de traditionele marketing kanalen als de radio en de TV.

Display uitingen verschijnen niet in de zoekresultaten als met Google Adwords. Display uitingen ziet u daadwerkelijk terug op andere websites. U kunt de websites en het publiek zeer nauwkeurig targeten. Het grootste netwerk van deze sites is het Google Display netwerk. Deze zetten we bij de start ook in voor u.

U kunt tekstlinks, banners of video’s op andere sites plaatsen. Er zijn over 2 miljoen sites in het Google display netwerk alleen. Dus als u het grootste bereik wil hebben voor uw product of dienst is display advertising de beste optie. Display advertising is niet zo nauw getarget als met Google Adwords campagnes en de click through rate is ook niet zo hoog. Deze nadelen worden gecompenseerd met een zeer groot exposure. Deze exposure heeft ook weer invloed op het zoekgedrag van de klanten. Wij brengen voor u de hele customer journey link in kaart.

Display advertising? Vrij vrijblijvend een offerte aan.

Voordat we gaan starten met de campagne is het verstandig eerst een vrijblijvende offerte en/of afspraak te maken. We leggen dan uit wat display marketing voor uw bedrijf kan betekenen. Zo krijgt u een gevoel bij de voordelen van dit mediakanaal, maar ook een gevoel bij Intelligent Online.