Jarenlange ervaring | Focus op rendement | Geen vaste contracten | Vele klanten gingen u voor

Remarketing

Remarketing

Een slimme manier om uw potentiele klant te bereiken is het inzetten van remarketing. In de praktijk wordt dit ook vaak retargeting genoemd. Dit omdat er getarget wordt op mensen die al op uw website zijn geweest. Zo kan er bijvoorbeeld bij iemand die op het schoenengedeelte van de website is geweest op een andere website een banner over die schoenen getoond worden en deze laten linken naar uw site (display remarketing). U kunt er ook voor kiezen search remarketing in te zetten. Hiermee zet u met Google Adwords een campagne in die ervoor zorgt dat u altijd in de zoekresultaten terugkomt wanneer men al op uw website geweest is.

Door bovenstaande strategieën zult u van twijfelaars kopers maken. Gaat u maar na, wanneer iemand zoekt op schoenen koopt men niet in 1 keer. Er wordt bijvoorbeeld op een verjaardag nog een keer gesproken over de schoenen. Als na de verjaardag wordt besloten alsnog over te gaan tot de aankoop moet u wel tussen de resultaten staan. In een ander geval bent u een ondersteunende klik voor de concurrent geweest.

Met een webshop kunt u ook nog op een slimme manier vergelijkbare producten aanbieden in een banner. Iemand die geïnteresseerd is in Adidas sportschoenen is wellicht ook geïnteresseerd in Nike sportschoenen. U kunt uw aanbod op maat bepalen.

Een goede remarketing campagne sluit op een uitstekende manier aan op de behoefte van de consument. Wanneer u een goede campagne heeft zult u zien dat de click through rate op uw campagne hoog wordt. Campagnes met een hoge click through rate hebben vaak ook een hoge kwaliteitsscore en campagnes met een hoge kwaliteitsscore hebben lage kosten.

Remarketing bij Intelligent Online

We helpen u graag verder met wat remarketing voor uw bedrijf kan betekenen. Neem vrijblijvend contact op en we leggen het u graag uit.