De groeipartner voor het MKB.

Ben jij toe aan de volgende stap?

>150

Bedrijven helpen groeien.

Google

Partner

Maandelijks

Opzegbaar

Inzicht

In rendement

Haal alles uit je onderneming met een content marketing bureau

Zeg nu zelf, waar zou jij eerder een bestelling plaatsen – op een website waar je nog nooit van hebt gehoord, of op een website waarvan je al vaker handige blogartikelen langs hebt zien komen? De kans is groot dat je liever bij de tweede webwinkel shopt. Deze webwinkel ken je immers al van naam, en komt dankzij die handige blogartikelen betrouwbaar en professioneel over. Dit is precies waar content marketing om draait: content inzetten om een duurzame, stabiele relatie met je websitebezoekers op te bouwen. Een content marketing bureau zoals Intelligent Online kan je hierbij helpen. In dit artikel leggen we je uit hoe dit precies in zijn werk gaat.

content marketing

Wat zijn de voordelen van content marketing?

Wat houdt content marketing nu precies in? Het doel van content marketing is om door middel van content (zoals bijvoorbeeld teksten of video’s) een reputatie op te bouwen als autoriteit in je vakgebied. Door content te plaatsen die voor jouw doelgroep relevant én waardevol is, laat je zien dat je over veel vakkennis beschikt. Hierdoor zorg je ervoor dat je doelgroep je niet alleen gaat herkennen, maar ook dat zij je gaan zien als een toonaangevende, betrouwbare onderneming met autoriteit. Hierdoor vergroot je de kans dat zij uiteindelijk tot conversie zullen overgaan. Bovendien is het plaatsen van content een goede manier om je vindbaarheid te vergroten.

Wat zijn de nadelen van content marketing?

Content marketing kan je onderneming veel opleveren. Helaas gaat er ook veel tijd in zitten. Allereerst zul je moeten bedenken wat voor content je gaat plaatsen. Deze content moet niet alleen relevant en waardevol zijn voor je doelgroep, maar moet tevens passen bij je brand identity. Plan dus voldoende tijd in om een content plan uit te denken! Ten tweede zul je de geplande content natuurlijk nog moeten produceren. Het is hierbij zeer belangrijk dat de content een hoge kwaliteit heeft: als je slordige, halfbakken content plaatst, zal dit je immers geen reputatie als autoriteit opleveren. Sterker nog – de kans is groot dat je doelgroep je in dat geval als onbetrouwbaar gaat zien. Investeer dus voldoende tijd en energie in het ontwikkelen van je content.

Het uitbesteden van je content marketing

Content marketing kan dus heel wat tijd kosten. Heb je geen tijd om achter het toetsenbord te kruipen en vlotte blogartikelen te schrijven? In dat geval is het uitbesteden van je content marketing wellicht het overwegen waard. Een content marketing bureau gaat dan met je website aan de slag, zodat jij voldoende tijd hebt om je onderneming te runnen.

Wat doet een content marketing bureau?

Wat doet zo’n content marketing bureau precies? Allereerst zullen de content marketing experts een strategie voor je ontwikkelen. Deze strategie wordt volledig afgestemd op jouw wensen en behoeften als ondernemer. Wat is je primaire doelstelling, en wat voor acties heb je in het verleden al ondernomen om dit te bereiken? Welke resultaten heb je daarmee geboekt? Wat werkte wel, en niet? Hoe kan dit in de toekomst beter worden aangepakt? Wat is de efficiëntste manier om je doelen te bereiken? Als er eenmaal een strategie op papier staat, is het tijd om de content te produceren. Hier kunnen, indien nodig, tekstschrijvers voor worden ingeschakeld. Ook is het bijvoorbeeld mogelijk om een videograaf in de arm te nemen.

Eén online marketing bureau voor al je wensen

Zou je ook wel een content marketing strategie op maat willen? Bij online marketing bureau Intelligent Online ben je aan het juiste adres. Je kunt bij ons echter niet alleen terecht voor het uitbesteden van je content marketing – we helpen je graag met alle aspecten van online marketing. Zo voorzien we je bijvoorbeeld graag van zoekmachine optimalisatie advies en Google AdWords advies.

What we do

Wat wij doen:

Wij hebben het altijd over groeien omdat onze klanten dat ook vaak willen. Dit zeggen we niet zomaar. We richten ons specifiek op 3 zaken en in onderstaande volgorde, naast de stappen zie je de media kanalen staan die erbij horen:

Stap 1: Meer klanten genereren uit je huidige website activiteiten. (Usability)

Stap 2: Als alles goed staat meer verkeer genereren naar je website (SEO & SEA)

Stap 3: Deze bezoekers vasthouden en converteren naar klanten (marketing automation & social media)

Google “see, think, do care” model.

Jij weet alles over je markt en over je klanten. Wij weten hoe je meer omzet haalt uit je digitale marketing activiteiten. We doen dit volgens het bekende model van Google “see, think, do care” model.

Heb jij ook wel eens het gevoel:

  • Dat je website niet helemaal gebruiksvriendelijk en zoekmachinevriendelijk is?
  • Je webdesigner niet zo snel reageert als je zou willen
  • Niet helemaal goed vindbaar te zijn in de organische resultaten van Google
  • Te veel betaald voor Google Adwords
  • Dat je geen leads of sales haalt uit social media?

Wanneer je één van de bovenstaande vragen met “ja” beantwoord heeft het al zin om contact op te nemen met Intelligent Online. Het is onze passie om op bovenstaande zaken te excelleren.

A: See: Hier zorg je ervoor dat mensen je product zien en onthouden. SEO en Social Media werken hier goed

I: Think: Zorg ervoor dat mensen je product begrijpen en zorg ervoor dat ze jouw merk willen. Hiervoor werken SEO, Google Adwords en Social Media goed

D: Do: Verander het gedrag van mensen en zorg dat ze converteren. In de “do” fase Googled men vaak maar het is van cruciaal belang dat hier je website goed functioneert. Het is heel jammer als je veel verkeer trekt met 0 conversie.

A: Care: Zorg ervoor dat je bestaande klanten meer converteren (retentie) en zorg ervoor dat ze je product promoten. Hiervoor is marketing automation uitstekend geschikt

Client
Client
Client
Client
Client
Client

Feeback van onze klanten

Wij werken al bijna een jaar met veel tevredenheid samen en onze website blijft maar klimmen in de zoekresultaten! Ook vielen de kosten reuze mee ten opzichte van de baten.

Author logo

Casper Verhoog

Directeur - Super Seat

We doen al jarenlang zaken met Intelligent Online. Wat mij goed bevalt is de persoonlijke aanpak. Intelligent Online is altijd bereikbaar. Daarnaast maken ze ons goed inzichtelijk welke werkzaamheden zijn gedaan en welke resultaten dat heeft gehad.

Author logo

Manager

Jawasport B.V.

Dankzij een leuke en goede samenwerking hebben we gedurende de samenwerking veel meer verkeer richting onze website gekregen. Dit heeft ons meer verkopen opgeleverd. Ik kan u Intelligent Online ten zeerste aanraden.

Author logo

Peter Regterschot-

Eigenaar Mijnnaaiattelier.nl

Advocaten bureau SAP over intelligent online

Verhuurbedrijf Huurland over Intelligent Online

Intelligent Online

for better traffic and design

Intelligent Online is gespecialiseerd in het vindbaar maken van websites voor het midden en klein bedrijf. De onderneming is opgericht door twee ervaren online marketeers. Met onze dienst Intelligent Marketing worden online kanalen slim gecombineerd om het optimale rendement te halen! Naast online marketing kijken we graag met u op website niveau, immers, uw winkel moet goed functioneren als u online reclame gaat maken!

Bij ons vindt u deze disciplines onder één dak, we gaan samen met u voor een optimaal resultaat. Intelligent Online is dé partner voor de drukke MKB’er met groei ambities.

Uiteraard kunt u de diensten ook los afnemen. U kunt onder andere: Adwords uitbesteden (bekijk hier onze Adwords Pakketten) SEO optimalisatie uitbesteden (bekijk hier onze SEO Pakketten) Adverteren op Facebook

Advies op maat

    Vraag vandaag de gratis GROEISCAN aan

    Wil jij meer winst, omzet, nieuwe klanten en naamsbekendheid?