Digitale marketing review aanvragen

Wat is de kwaliteit van je website of shop? Ontdek de kansen en mogelijkheden voor jouw site en vraag onze gratis online marketing analyse aan voor een advies op maat.
Natuurlijk kijken we niet alleen naar je website. Ook je sociale kanalen, Google Ads campagnes en organische resultaten nemen we onder de loep.

DOE DE GRATIS ONLINE MARKETING ANALYSE

    SEO kosten

    Wat kost SEO?

    Elke ondernemer die serieus werk wil maken van online marketing, die doet er zeer verstandig aan zaken als SEO en Google Ads uit te besteden. Hoewel ondernemers vaak fanatiek beginnen, blijkt het in de praktijk simpelweg als ondernemer niet mogelijk om nog voldoende tijd vrij te maken voor optimaliseren en het analyseren van de ingezette campagnes. Als je echter wel het maximale rendement wilt halen uit je campagnes, dan zoek je een specialist die voor ontzorging kan zorgen. Intelligent Online is zo’n specialist.

    Zoekmachine marketing kosten.

    En hoe zit het dan met de SEO prijzen en SEO kosten? Lopen de zoekmachine marketing kosten dan niet heel erg hoog op? En hoe hoog liggen dan de website optimalisatie kosten? Welnu, daar laat je het nooit om. Het is immers de bedoeling om geld te verdienen. Liever rept Intelligent Online dan ook van een SEO investering, een investering in gegarandeerde winst. Want dat durft Intelligent Online best te stellen. Het rendement zal omhoog gaan en daarmee de omzetten de winst van je bedrijf. De tarieven SEO verschillen weliswaar in alle gevallen, maar zeker als je werkt met Intelligent Online gaat het rendement omhoog. Zo ga je dus altijd meer verdienen dan je investeert, hoe hoog de SEO prijzen dan ook zijn.

    Gecertificeerde en ervaren specialisten

    Intelligent Online is een professioneel marketing bureau dat als geen ander in staat is om Google Adwords voor jou te verzorgen. Kijk wat dat betreft maar naar de campagnes die deze specialisten al voor tal van verschillende bedrijven verzorgd hebben. Ook als je als ondernemer Google Adwords al hebt uitbesteed, is het nog steeds een goed idee om Intelligent Online in te schakelen, gewoon om te kijken of alles nog goed ingesteld is. De specialisten beheersen alle facetten van het vak, zijn gecertificeerd en ervaren. Bovendien zijn ze als geen ander in staat om al op heel korte termijn betere resultaten te boeken.

    Waar is ruimte voor verbetering?

    Meest verstandig is om een groeiscan uit te laten voeren. Deze scan – een inventarisatie van de huidige situatie- is helemaal gratis en geheel vrijblijvend. Ongeacht de resultaten, je zit nergens aan vast dus. Wel is gebleken uit de vele groeiscans die al uitgevoerd zijn dat in ruim negentig procent van de gevallen erg veel ruimte voor verbetering was. Want dat is wat de experts doen; kijken waar ruimte voor verbetering is, waar je kunt scoren.

     

    Groei door met internetmarketing

    Het is goed te weten dat je altijd een beroep kunt doen op de vakmensen van Intelligent Online. Als je hebt besloten om Google Adwords uit te besteden bijvoorbeeld, of als je niet tevreden bent met de behaalde resultaten. Soms doe je het als ondernemer eerst zelf en kom je al snel tot de conclusie dat je simpelweg tijd en kennis mist dit op de juiste wijze te doen. Je kunt er simpelweg niet genoeg aandacht aan geven. Misschien zoek je wel een partij die je helpt om door te groeien wat betreft je marketing. Steeds ben je bij Intelligent Online aan het goede adres. Intelligent Online werkt zeer professioneel en heeft alles kennis en kunde in huis om snel voor betere resultaten te zorgen. Samen met de ondernemer uiteraard. Ontzorgen is immers iets anders dan een ver-van-mijn-bed-show en zoekmachine marketing kosten? Die vallen reuze mee.

    Gebruik AdWords en klim in de Google ranking

    Google Adwords is al heel lang niet meer weg te denken uit de marketingwereld, uit de moderne online maatschappij waarin we ons begeven. De consument koopt steeds meer online en ook jouw doelgroep en jouw klanten schromen niet om online zaken te doen. Dan zoeken ze dus gericht naar die producten en diensten die jij ook aanbiedt. Als je geen gebruik maakt van AdWords en niet hoog in de Google ranking terug te vinden bent, terwijl de concurrentie dat wel doet, dan loop je geheid tal van interessante klanten mis. De geïnteresseerde klant zal dan kiezen voor de goed zichtbare online concurrent. En dat moet voorkomen zien te worden uiteraard.

    Jouw advertentie op de belangrijkste pagina

    Voor wie het niet weet, Google AdWords is het advertentiekanaal van het machtige Google. Met Google Ads kun je waardevolle bezoekers– potentiële kopers dus- naar jouw website leiden. Kies je voor een Google AdWords campagne, dan kies je voor pull marketing. Dit houdt in dat klanten dan actief zoeken naar producten en diensten die jij kunt bieden. Door het gebruik van AdWords kun je er voor zorgen dat jouw advertentie op de eerste en meest belangrijkste pagina van de zoekresultaten terecht komt. Dit betekent automatisch dat je meer bezoekers op je website krijgt. Zijn klanten op zoek naar die producten en diensten die jij aanbiedt, dan komen ze je op de eerste pagina tegen. De kans is dan fors groter dat dat ze op jouw website terechtkomen en daar iets kopen.

    Zoekmachine optimalisatie kosten; je betaalt alleen per klik

    Google AdWords biedt elke ondernemer altijd kansen. Budget en het feit of je regionaal, landelijk of wereldwijd opereert doet er veel minder toe. Ads kan door elk bedrijf toegepast worden, iets dat ook terug te zien is aan ons portfolio. Daarin vind je zowel het MKB als heel grote internationale bedrijven. Google Adwords betekent vooral gericht adverteren. Je adverteert namelijk precies bij die doelgroep die je voor ogen hebt en die ook daadwerkelijk geïnteresseerd is in jouw product of dienst. Ga maar na; alleen mensen die een specifieke zoekopdracht invoeren zullen op jouw advertentie stuiten. Die mensen zijn dus al geïnteresseerd. Je betaalt alleen voor bezoekers die geïnteresseerd zijn en dat is dus altijd goed besteed geld. Je kunt heel gemakkelijk een dagelijks budget instellen. Op die manier geef je dus ook nooit meer uit dan dat de bedoeling was.

    AdWords biedt ongekende mogelijkheden

    En Search dan? Is dat niet iets vergelijkbaars? Nou, nee. Google AdWords is name breder dan Search. AdWords biedt de ondernemer gewoon veel meer. Adwords kan beschouwd worden als het geheel dat alle mogelijke advertentiemogelijkheden omvat en waarmee elk bedrijf de doelgroep prima kan bereiken, dit binnen het netwerk van Google. Groot voordeel is ook dat de investeringen die je pleegt in AdWords prima meetbaar zijn en je steeds precies na kunt zien wat er met je geld gebeurd is. Ongeacht het beschikbare budget en ongeacht je wensen, dit programma biedt ongekend veel mogelijkheden.

    Onderaan de streep heb je meer rendement en minder kosten voor SEO.

    In de praktijk wordt adverteren in het zoeknetwerk het meest toegepast. Bezoekers gaan met gerichte zoekwoorden op zoek naar specifieke producten of diensten. Op basis van de gegeven zoekopdracht wordt aan de zoeker een advertentie met relevantie getoond. Je betaalt vervolgens alleen geld op het moment dat er ook daadwerkelijk op je advertentie geklikt wordt. De specialist zal de relevantie van de advertentie altijd zo optimaal mogelijk inzetten om zo de kans op het daadwerkelijk doorklikken te vergroten. Het is een gegeven dat een zo optimaal mogelijke ervaring op de landingspagina – de pagina waarop men terechtkomt na het invoeren van de zoekopdracht – en de kans is groot dat de zoeker daadwerkelijk zaken met jou gaat doen of tenminste lid wordt van je nieuwsbrief. De specialisten van Intelligent Online weten daarbij steeds precies wat in de praktijk wel en wat niet werkt. Per saldo levert dat helemaal onderaan de streep extra rendement op, terwijl de SEO kosten prima in de hand gehouden worden en je verzekerd bent van een hoger rendement.

    Hoog doorklikpercentage

    Je kunt ook adverteren met productvermelding. Dergelijke advertenties binnen Google Shopping vallen op door een hoog doorklikpercentage. Bezoekers kunnen de Shopping producten eenvoudig met elkaar vergelijken en vervolgens bij jou op de website het product aanschaffen. De specialisten zijn prima in staat om met behulp van een product feed een Google Shopping campagne op te zetten. Ook het beheer wordt dan voor je geregeld om zo een steeds zo hoog mogelijk rendement te behalen. Met Shopping behaal je aantoonbaar steeds de beste resultaten, dat zowel voor desktop, tablet als voor de mobiele apparaten. Shopping is een zeer waardevol kanaal. Je stelt de Shopping optie van Google in met behulp van de Google Merchant tool. Als je gebruik maakt van de Merchant Center tool zijn campagnes te autoriseren door gebruik te maken van tooling van Channable.

    Een enorm bereik

    Ook het gigantische display netwerk van Google biedt ontzettend veel mogelijkheden. Het gaat immers om het geheel van alle websites, en op dat geheel van alle websites kunnen jouw advertenties geplaatst worden. Het gaat dan om miljoenen websites en dat staat borg voor een enorm netwerk en dus een enorm bereik. Met deze methode kun je liefst 85 procent van alle internetgebruikers daadwerkelijk bereiken. Binnen dit gigantische netwerk van websites kun je zeer relevant adverteren, je advertenties sluiten in dat geval aan bij de website waarop de advertentie te zien is. Wil je meer naamsbekendheid genereren, dan is display dus een zeer geschikte manier van adverteren, zeer zeker inde See-fase van je strategie met betrekking tot digitale marketing. Naamsbekendheid verhoogt ook de conversies en omdat display en zoekadvertenties vaak samen toegepast worden, wordt synergie gecreëerd. Adverteren op YouTube is overigens ook een prima instrument om snel een groter bereik te creëren.

    Zet dynamische remarketing in

    Wist je wel dat bezoekers die al eens een blik hebben geworpen op jouw website, maar nog geen handeling verricht hebben toch zeer waardevol kunnen zijn? Ze hebben kennelijk interesse, maar achten op dat moment de tijd dus niet rijp om tot actie over te gaan. Door voor remarketing te kiezen en een remarketing campagne in te richten wordt deze klant alsnog gericht bereikt met advertenties die speciaal zijn aangepast aan hun wensen. Heb je een webshop? Dan kun je prima dynamische remarketing inzetten. Bezoekers krijgen dan die advertenties voorgeschoteld die relevant zijn ten opzichte van het product dat ze eerder bekeken. Het is de ultieme manier om artikelen die je probeert nog eens extra in de spotlights te zetten. Ook voor het genereren van leads is remarketing een uitstekende tool. Je kunt zo mensen die eerder nog niet tot een transactie over gingen opnieuw warm maken voor jouw product of dienst, de interesse is er immers al.

    Door AdWords krijg je ook meer naamsbekendheid

    Het is in alle voornoemde gevallen buitengewoon verstandig om je te laten ontzorgen, bij voorkeur door Intelligent Online. Als gecertificeerd en ervaren specialist kunnen ze jou als geen ander verder helpen om de SEO kosten hoef je het zeker niet te laten. Nadat eerst een quickscan is gemaakt waarbij de huidige situatie in kaart wordt gebracht, kunnen ze gericht met kansen en verbeterpunten aan de slag en snel meer rendement halen. Google AdWords uitbesteden is altijd een verstandig idee. Vaak blijkt namelijk in de praktijk dat bedrijven zelf de specialistische kennis en de tijd ontberen om dit zelf te doen en daardoor wordt niet het maximale uit de campagne gehaald. Bovendien blijkt dat Ads vaak te eenzijdig ingezet wordt en alleen als middel om producten of diensten te verkopen benut wordt. En dat terwijl het ook prima kan dienen als hulpmiddel bij het krijgen van extra naamsbekendheid.

    SEO kosten laag door inzet van specialisten Intelligent Online

    Wie het maximale uit een campagne wil halen, is vaak best veel tijd kwijt. Als ondernemer kun jij die tijd vaak veel beter besteden. Ondertussen wordt echter wel meer en meer duidelijk dat je als bedrijf online echt kunt scoren, zeker als adverteert met zoekmachines. Omdat meer ondernemers dit onderkennen, wordt de concurrentie op zoekwoorden groter en dat betekent dat je meer gaat betalen per klik. Mocht jij als relatieve leek nou niet zorgen voor een goede inrichting van de campagne en de campagne verder ook niet in de gaten houdt, dan kunnen de kosten behoorlijk oplopen. Zo ben je snel door je dagbudget heen en dat gaat overduidelijk ten koste van de conversies die je genereert. Als je echt wilt scoren met deze manier van adverteren, schakel dan de specialisten van Intelligent Online in. Dan krijgt elke campagne die zorg die het verdient. Deze specialisten denken steeds met je mee en letten scherp op de SEO kosten die gemaakt worden. Nog een reden dus om voor uitbesteding te kiezen.

    Zoekmachine optimalisatie kosten vallen weg tegen hogere rendementen

    Nog steeds twijfelen organisaties of uitbesteden inderdaad wel goed is. Het vergt een investering en bovendien geef je toch een inkijkje in de resultaten van je bedrijf. De professionals van Intelligent Online gaan echter uiterst discreet met informatie om en belangrijker: ze zullen zorgen dat jouw campagnes meer rendement opleveren en dat het de investering dus dubbel en dwars waard is. De specialisten van Intelligent Online denken met je mee over alle online mogelijkheden die er zijn. Jouw wensen worden uiteraard meegenomen als het gaat om het optimaliseren van de ingerichte campagne.

    Inzichtelijk welke zoekwoorden goed renderen

    Het is als ondernemer zaak om toch enigszins op de hoogte te zijn van Google Adwords. De specialisten van Intelligent Online brengen je die kennis bij, zoals zij zich op hun beurt interesseren in de producten en diensten die jij aanbiedt. Alleen dan kunnen de beste rendementen behaald worden. Voor Intelligent Online staat een goed klantcontact steeds voorop, zoals je ook steeds op de hoogte gehouden wordt over de voortgang van je AdWords campagne. Door het inzetten van specifieke expertise en de jarenlange ervaring zorgt Intelligent Online altijd voor een betere vindbaarheid in Google en veel beter resultaten van de klanten. De specialisten zijn steeds op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen binnen Google en binnen AdWords. Uiteraard wordt de mogelijkheid gebruikt om je account van Adwords te koppelen met het Google Analytics account. Zo kunnen de prestaties op zoekwoordniveau gemeten worden. Zo wordt al snel inzichtelijk welke zoekwoorden het heel erg goed doen en kunnen biedingen hier specifiek op aangepast worden. Met de inzet van Intelligent Online ben je simpelweg verzekerd van het beste resultaat.

    Moeite mee om derden inzicht in bedrijfsgegevens te geven

    Of het nou gaat om het opzetten, optimaliseren en beheren en of je nou een startende ondernemer bent of een groot bedrijf hebt, de experts in Adwords van Intelligent Online kunnen steeds de beste hulp bieden. Als geen ander weten de professionals om te gaan met de verschillende belangen die er spelen, zeker die binnen AdWords. Leidinggevenden kijken vaak alleen naar een hogere ROI, terwijl de afdeling marketing en communicatie vaak veel meer geïnteresseerd is in de geformuleerde marketing doelstellingen als omzet en zeker ook branding. Opvallend is dat hoe kleiner een bedrijf is, hoe gemakkelijker AdWords uitbesteed wordt. Dat heeft ook te maken met het ontbreken van expertise en zeker tijd. Grotere bedrijven opteren vaak voor de inhouse optie, zeker omdat ze er moeite mee hebben om derden inzicht te geven in de bedrijfsresultaten. Dat weegt dan vaak zwaarder dan de bewezen toegevoegde waarde om AdWords uit te besteden.

    Wijze waarop content aangeboden wordt is ook erg belangrijk

    Bewezen is dat Google AdWords beter werkt als je een website hebt die de best mogelijke ervaring biedt aan de gebruikers. Neem zoiets als een snelle laadtijd. Duurt het laden van een website of een pagina te lang, dan haken gebruikers af en zoeken ze hun heil wel bij een ander. Ook de wijze waarop jij je content aanbiedt is belangrijk. Na een quickscan of groeiscan kan al heel snel duidelijk worden of en waar de verbeteringen liggen in jouw campagne. Intelligent Online zet de verbeterpunten en kansen snel om in een gedegen plan van aanpak. Behalve dat je meer klikken wilt, zijn zeker ook zaken als leads, je naamsbekendheid en de omzet erg belangrijk.

    Periodiek contact

    De specialisten van Intelligent Online weten dat jij als klant graag meteen antwoord krijgt op al je vragen. Daarom wordt voor elk project steeds een vast aanspreekpunt benoemd. Hij of zij zal periodiek contact zoeken en je inlichten over de recente ontwikkelingen en de vorderingen die gemaakt zijn. Uiteraard helpen ook de andere specialisten je altijd graag verder. Zo is er altijd iemand die je snel kan helpen met al je prangende vragen.

    Rekenvoorbeeld

    Het is goed dat je niet over één nacht ijs gaat. Jij laat je graag goed overtuigen. Laten we dat met een rekenvoorbeeld doen. Stel je hebt een fabriek en maakt scooters. De gemiddelde orderwaarde stellen we hier nu even vast op een bedrag van duizend euro. Bewezen is dat je met cost per click van twee euro zo’n honderd klikken binnen kunt halen. Van die klikken zal er 1 procent een aanvraag naar meer informatie doen. Je cost per action is in dit geval dus 200 euro. Mocht je nou tien aanvragen binnenkrijgen en de helft gaat verder en is serieus. Dan is de cost per action 400 euro. En dat terwijl de orderwaarde duizend euro is. In dat geval is je omzet dus 600 euro. Een fictief voorbeeld, maar zo heb je in elk geval een idee van de werking,

    Specialisten laten je kansen en verbeteringen zien

    Bewezen is dat AdWords altijd een aanzienlijke toegevoegde waarde heeft als je kijkt naar de groei van de omzet. Mits je uiteraard het kanaal goed gebruikt. En dat is waar de schoen nog wel eens wringt. Een gebrek aan voldoende tijd, het missen van specifieke kennis en middelen zijn redenen dat kanalen niet op de juiste wijze worden gebruikt. Ook als jij al in zee bent gegaan met een specialist in AdWords is het goed zo nu en dan eens een andere expert te laten kijken. Dat doe je, zeker als je denkt dat er meer in zit dan er nu uitkomt. Intelligent Online kijkt graag met je mee en kan een groeiscan uitvoeren en aangeven wat je huidige partner voor je gedaan heeft. Ook kan aangetoond worden wat er meer in het vat zit. De experts laten je kansen zien die nog onbenut blijven en vertellen je op welke wijze je het rendement van de campagnes naar een nog hoger plan kunt tillen.

    Gebrek aan tijd en specifieke kennis

    Elke onderneming wil meer rendement uit de campagnes halen. In dat kader is het goed om een aantal zaken helder te hebben. Google is in alle gevallen de belangrijkste speler en al heel lang niet meer weg te denken uit ons leven en onze maatschappij. Iedereen vertrouwt Google en via Google wordt de weg naar uw bedrijf vaak gevonden. Google AdWords is het advertentiemodel van Google. Gek genoeg hebben toch veel bedrijven aanvankelijk wat moeite met het systeem en zijn de eerste ervaringen minder goed. Dit heeft alles te maken met een chronisch gebrek aan tijd en kennis. Uitbesteden is daarom veel beter.

    Ontwikkelingen volgen elkaar in razend tempo op

    Tijd is een voorname reden waarom je als ondernemer eigenlijk je adwords campagne uit zou moeten besteden. Ondernemers hebben het al druk genoeg met hun eigen werk en vaak schiet aandacht besteden aan een campagne er bij in. Bovendien denken nog steeds teveel ondernemers dat de taak er na het live zetten van een campagne op zit. Nee dus, want de campagne verdient steeds alle aandacht. Er dient steeds geoptimaliseerd te worden voor het beste resultaat. En dan komt weer de factor tijd om de hoek. Een gebrek aan kennis is eveneens een reden om Google AdWords uit te besteden. Jij als ondernemer weet alles van jouw branche en de specialisten van Intelligent Online van Adwords. Over een win-win situatie gesproken. De ontwikkelingen binnen Google gaan vaak razendsnel en de experts van Intelligent Online zijn steeds op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Die kennis betaalt zich altijd uit, het combineren van kennis is bovendien altijd goed. Nieuwe methodes worden zo steeds meteen gebruikt om ook de concurrentie zo steeds een stap voor te blijven. Ook over zaken als Return On Investment (ROI) kunnen de specialisten je alles vertellen, zoals tegenwoordig ook gewerkt kan worden met optimalisatie en advies op basis van Key Performance Indicator.

    Zoekmachine optimalisatie kosten: investeren in winst

    Ook als ondernemer wil je elke ochtend opnieuw fluitend naar je zaak. In dat kader kan een taak als Google AdWords dat geluk belemmeren in de wetenschap dat je dit aan het einde van de dag nog ‘even’ moet doen. Van die gedachte worden de meeste ondernemers niet echt gelukkig. Door uit te besteden heb je dit niet, je hebt er in feite geen omkijken naar maar wordt wel steeds op de hoogte gebracht van de voortgang. Ja, als je Google AdWords gaat uitbesteden aan Intelligent Online dan vraagt dat een investering. Die investering is echter relatief. Uitbesteden betekent dat je in elk geval meer tijd overhoudt. Je kunt je nu immers volledig richten op je eigen core business en kunt je eigen kwaliteiten ten volle ontplooien. Het zorgt samen voor een veel beter gevoel. Dat gevoel wordt alleen maar versterkt als je al snel ziet dat je rendement omhoog gaat. Het is heel simpel; laat je Intelligent Online je AdWords verzorgen, dan levert je dit uiteindelijk winst op. Dan kost het je dus geen geld. Je investeert in winst, en welke ondernemer wil dat niet?

    Kies voor het uitbesteden van je campagnes

    Groot voordeel van het laten beheren van je AdWords campagne is het analyseren van de resultaten, want dit gebeurt met behulp van specialisten continu. Als je niets doet met de resultaten, zul je ook niets aanpassen. Heb je weinig of amper kennis van zaken, dan wordt analyseren van resultaten een lastig verhaal. Laat je de resultaten echter analyseren door Intelligent Online, dan kunnen heel erg snel aanpassingen gedaan worden en kansen benut worden. Nog een ander voordeel van het uitbesteden van Google AdWords is het gebruiken van targeting. Met targeting zorg je er voor dat jouw campagne wel de goede doelgroep bereikt. Vaak worden door bedrijven de verkeerde targeting technieken toegepast. Er wordt dan bijvoorbeeld geadverteerd op een totaal verkeerde plaats. Het komt zelfs voor dat in het verkeerde land geadverteerd wordt. Zonde natuurlijk, en een reden temeer voor uitbesteden van de campagne te kiezen.

    Veranderingen kunnen ze snel doorgevoerd worden

    Met het uitbesteden van AdWords weet je zeker dat steeds volgens de nieuwste inzichten adverteert. Zoals gezegd volgen ontwikkelingen elkaar snel op, ook binnen AdWords Zelf kom je als ondernemer niet toe aan het bijhouden van al deze ontwikkelingen. Intelligent Online is wel steeds op de hoogte. Veranderingen kunnen zo meteen doorgevoerd worden. Zo blijf je de voorsprong op de concurrentie ook steeds houden.

    Krachtige advertenties

    Uitbesteden is ook al verstandig omdat je wel steeds de juiste advertentie moet zien te schrijven. Die advertentie moet krachtig zijn en moet ervoor zorgen dat bezoekers snel naar jouw website geleid worden. Is er sprake van een advertentie die niet aansprekend is, zul je niet veel bezoekers op je website krijgen. Je boodschap kan ook met een eerste positie niet krachtig genoeg blijken. Je moet zien te voorkomen dat de consument schakelt naar de tweede of derde geklasseerde. Voor het schrijven van die krachtige teksten doe je ook een beroep op Intelligent Online. Weet je zeker dat de advertentie op de meest krachtige wijze geschreven gaat worden.

    SEO tarieven: biedt nooit teveel

    Wil je ten volle profiteren van de voordelen die Google AdWords je kan bieden, dan is het gebruiken van de enige juiste biedstrategie ook belangrijk. Zonder een gedegen strategie bereik je niet dat wat je voor ogen hebt. Bied je teveel, dan worden de kosten hoger en dat gevaar ligt steeds op de loer. Bij uitbesteden zal dit minder snel aan de orde zijn.

    Pas op voor tunnelvisie

    Er zijn bedrijven die ervoor kiezen om zelf iemand aan te stellen die zich bezig moet gaan houden met Google Adwords. Soms niet onlogisch, zeker niet als de gehele marketing draait op Adwords. Maar wat dan als de aangestelde specialist ziek wordt? Dan is er geen vervanger aan boord. En vraag jezelf als ondernemer dan zeker ook af of er voldoende werk is voor zo iemand. Is dat echt een fulltime baan? Hoe weet je bovendien of er voldoende kennis aanwezig is bij de door jou aangestelde specialist? En pas zeker ook op voor tunnelvisie; iemand die dag in dag uit met optimalisatie bezig is, die ziet het soms echt niet goed meer.

    AdWords als verlengstuk van je bedrijf

    Bedrijven vinden het eng om uit te besteden. Ondernemers geven niet graag iets uit handen en de angst regeert om de grip te verliezen. Bij uitbesteden draait het dan ook om vertrouwen, dat is de basis van alles. Wel dien je als ondernemer zelf ook aan dit vertrouwen te werken door bijvoorbeeld duidelijke rapportages te bieden en dienen er periodieke overlegmomenten ingepland te worden. Het is een uitstekende zaak de resultaten te bespreken, om kritisch te zijn en de ontwikkelingen binnen je onderneming te delen. Adwords moet je zien als een verlengstuk van je bedrijf. De specialisten van Intelligent Online weten dat een verandering van werkwijze of assortiment verstrekkende gevolgen kan hebben, zeker ook voor Google AdWords.

    Slechte bereikbaarheid is al een veeg teken

    Dan nog de keuze voor Intelligent Online. Nederland heeft veel ondernemingen die zich richten op het beheer van Google Adwords. Ze werken vrijwel allemaal voor verschillende SEO tarieven en het is vaak moeilijk vergelijken Je vraagt in elk geval naar referenties. Vaak vind je op de website wel klantcases. Om een helder beeld te krijgen van een bureau, breng je heel simpel een bezoek. Zo maak je kennis met de mensen achter het bedrijf en werk je meteen aan het persoonlijk contact, iets dat immers belangrijk is als je samen het Adwords traject besluit in te gaan. Kun je een bureau slecht bereiken, dan is dit een veeg teken. Bereikbaar is een goed bureau namelijk vrijwel altijd.

    Algehele uitstraling

    Werken met steeds dezelfde contactpersoon is ook iets dat een goed zoekmachine marketingbureau onderscheidt ten opzichte van een minder goed bureau. Met die ene contactpersoon kan steeds overleg gevoerd worden. Check ook certificaten van Google bijvoorbeeld en let ook op de algehele uitstraling van het bedrijf en de mensen die er werken.

    Geef een antwoord

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Vraag vandaag de gratis GROEISCAN aan

    Wil jij meer winst, omzet, nieuwe klanten en naamsbekendheid?